Friday 16 March 2012

BERDIAM

Saya diam bukan sebab saya benci kamu,saya diam sebab saya perlukan masa..
Saya diam bukan sebab saya tidak merindukan kamu,saya diam sebab saya terlalu merindukan kamu..
Saya diam bukan kerana saya menyayangi org lain,saya diam kerana saya menyayangi kamu..
Saya diam bukan kerana saya bosan dengan kamu,saya diam sebab mahu mahu lihat kamu bosan atau tidak dengan saya..
Saya diam dan tidak membalas mesej kamu bukan kerana saya bencikan kamu,saya diam kerana saya yakin kamu cintakan saya dan tidak akan pernah tinggalkan saya..
Saya diam dan tidak menjawab panggilan kamu bukan kerana saya bosan dengan kamu,saya diam sebab kamu telah memutuskan saya dan tiada apa2 lagi yang perlu dibicarakan..
Saya diam bukan kerana saya sibuk bersama orang lain,saya diam kerana terlalu memikirkan kamu setiap hari...
Saya berdiam dan berdiam kerana berdiam itu banyak maknanya..

No comments:

Post a Comment