Tuesday 20 March 2012

Ketika dalam DUKA, DIA mendewasakan kita. Ketika dalam SUKA, Dia memberikan apa yang kita perlukan & perlukan, bukan semata-mata hanya yang kita inginkan....^^

Saya memohon Kekuatan & Tuhan memberi saya Kesulitan2 untuk membuat saya kuat
Saya memohon Kebijakan & Tuhan memberi saya persoalan untuk diselesaikan.
Saya memohon Kemakmuran & Tuhan memberi saya Otak & Tenaga untuk bekerja.
Saya memohon Keteguhan hati & Tuhan memberi saya Bahaya untuk diatasi.
Saya memohon Kasih sayang & Tuhan memberi saya orang2 bermasalah untuk ditolong.
Saya memohon Kemurahan hati & Tuhan memberi saya tantangan untuk diatasi.

Saya tidak memperoleh yang saya INGINKAN...Tapi saya mendapatkan segala yang saya PERLUKAN...:):)

Setialah kepada-NYA & semua akan indah pada waktu-NYA. Tuhan Yesus memberkati.~

No comments:

Post a Comment